maanantai 18. maaliskuuta 2013

Kiva päivä ja paaaaaljon kuvia!

 No niin rakkahat ihmiset, jotka jaksatte näitä mun tekstejäni jälleen lukea! (tai edes katsoa harvakseltaan tulevat kuvat) Niin, elikkästä tänään olin ihan sika väsynyt ja olen edelleen. Heräsin bussissa puolisen kilometriä ennen minun pysäkkiä siihen, kun puhelimeni putosi bussin lattialle! :D
 Aluksi aattelin, että vetäsen vaan oikein kunnon ulkovaatteet päälle ja menen muuten vaan riehumaan ja leikkimään ponien kanssa, koska oli hieno sää ja ponit jo leikkivät yhdessä.
 Noh menin myöhään ja pojat kerkesivät päästä jo syömisen makuun. :D Jonkin aikaa juoksin kuin mielipuoli ja ponit toljottivat ja lopulta tulivatkin perään. Rapsuttelin Aapea ja Leoa, nappasin ihan vaan pari kuvaa ja lähdin siivoilemaan tallin.
 Tallin siivottuani menin hakemaan poneja. Jäin seisomaan auringon paisteeseen portille ja päätin, että vaikka menisi koko ilta tulkoot luokse. 5-10 minuuttia ponit toljottivat puolessa välissä, mutta sitten ihme kyllä tulivat ja Aape johtaen ja antoi kiinni! Edistystä! ;)
 Aape oli pyörinyt jossain en oikein tiedä missä, mutta oli todella likainen ja pölyinen! Harjailin ja varustus päälle, niin minulle kuin Aapelle.
 Vyön kiristys ja selkään. Lähettiin menemään ja pihassa odoteltiin hetki, että maitoauto pääsi ensin lähtemään. Pellolle ja voltteja. Kävelyn jälkeen kevyttä ravia volttien kera ja voimakevennystä! Aape liikku tosi helposti ja kivasti tänään!
 Toiseen suuntaan samat ja laukat! Vasempaan laukkaan oli nostoissa hetken työstö, mutta ei todellakaan mikään paha homma ja muuten ei mitään ongelmaa! Oon niin ylpeä Aapesta! Se on kehittynyt niin kamalasti tuossa vasemmassa laukassa. Ja se on niiin mahtava, kun se antaa lähes kaikki virheet anteeksi!
 Sitten loppu ravailut ja kävelyä. Ja nyt eilisiä ja ne pari hassua tämän päiväistä kuvaa!




















 

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti